close

《D.S》

作詞、作曲、編曲:Michael Jackson  
制作:Michael Jackson製作:Michael Jackson  

They wanna get my ass 他們們想抓到我

Dead or alive 不論死活

You know he really tried to take me 你知道,他真的想

Down by surprise 突然襲擊幹掉我

I bet he missioned with the CIA 我看他肯定為受命於中情局

He don't do half what he say 而他則陽奉陰違

Dom Sheldon is a cold man Dom Sheldon是個冷血的人(x4)

He out shock in every single way 他毫無掩飾對我的攻擊

He'll stop at nothing just to get his political say 他僅限于完成他的官方說辭

He think he hot cause he's BSTA 我想他因為是個BSTA所以紅了

I bet he never had a social life anyway 總之我猜他從未體驗過社會生活

You think he brother with the KKK? 你說他是三K黨同伙?

They wanna get my ass他們想抓到我

Dead or alive不論死活

You know he really tried to take me你知道,他真的想

Down by surprise突然襲擊幹掉我

I bet he missioned with the CIA我看他肯定為受命於中情局

He don't do half what he say而他則陽奉陰違

Dom Sheldon is a cold man Dom Sheldon是個冷血的人(x5)

He out shock in every single way他毫無掩飾對我的攻擊

He'll stop at nothing just to get his political say他僅限於完成他的官方說辭

He think he hot cause he's BSTA我想他因為是個BSTA所以紅了

I bet he never had a social life anyway總之我猜他從未體驗過社會生活

You think he brother with the KKK?你說他是三K黨同夥?  
I bet his mother never taught him
總之我看他媽媽從未教導他

right anyway 教他善與惡

He want your vote just to remain TA. 他想要你的選票維繫他的

TA身份

He don't do half what he say 他則陽奉陰違

Dom Sheldon is a cold man Dom Sheldon是個冷血的人

Does he send letters to the FBI? 他得到聯邦調查局的許可了嗎?

I bet his mother never taught him總之我看他娘從未

right anyway教他善與惡

He want your vote just to remain TA.他想要你的選票維繫他的TA身份

He don't do half what he say他則陽奉陰違

Dom Sheldon is a cold man Dom Sheldon是個冷血的人(x5)

Does he send letters to the FBI?他得到
調查局的許可了嗎?  

Did he say to either do it or die?
他說你不照辦就完蛋了嗎?

Did he say to either do it or die?他說你不照辦就完蛋了嗎?  

Dom Sheldon is a cold man Dom Sheldon
是個冷血的人(X5)

*********************************************

這首歌是在描述對1993年性侵害案件那個綽號瘋狗的檢察官的不滿

詳情:

http://molica.pixnet.net/blog/post/27111664

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Molica 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()